Tråååååååååååååkigt, men kul!! ;D

Tjenare!! XD
Jag måste bara få skriva uuuuuuuut........
Okej, såååå värst jobbigt är det väl inte men, ändå!! :'(
Vi ska ha nationellaproven nästa vecka, men jag vet att några redan haft det sååå, det är skönt! (fast jag vet inte vad som ändras på grund av det)...
Men det var kul på Hövdinga, jag, Eve, Linn och Moa spelade ett roligt spel med en ledare, John, det var SUUUUUPER kul!!


Dagens shema:
1.gå upp
2.klä på mig
3.ätafrukost
4. puffa min katt Clea
5.Leka kull i snön med Moa
6. gå till skolan
7.ha en massa lektioner
8.skolan sluta kl.15.00
9.äta mellis på hövdinga
10.spela ticket to ride(stavnig)???
11.gå hem
12.sätta mig vid datorn och blogga, bl.a
13.äta?? Kanske, eller senare...

Jaaaaa, vi hörs senare... ;)

//////////Noooooooooraaaaaaa!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0