Hemma, hemma, HEMMMA

Hej allihopa, har saknat att kunna skriva här, men nu så kan jag göra det igen, har varit i tenndalen och åkt skidor!!! <3<3<3
Jag kommer att lägga in bilder när min syrra har lagt in bilderna från sin kamera!! XD
Har haft det jätte kul! (förutom att min ena pjäxa gjorde lite ont)... men, det är smällar man får ta, det är bara å vara gla!! ;D
JAg har varit i Norge och gjort snöänglar, åkt spark, varit på "kallas"(en i vår kompis familj som vi var där med fyllde år), spelat kort, spelat stres, tittat på House och solsidan, läst klart Boktjuven,     !universums bästa bok!, drömt om Skåne, lyssnat på musik, börja tänka på min önskelista, ätit på Veras och mycket, mycket mer!!!
Hoppas ni har haft ett lika roligt sportlov som jag har haft!! <3

//Nora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0